Idén is itt a zöldár! 

Green Wave 2020!

Időpont:
2020.11.18.

Online stream

10.00 Alacsony karbonlábnyomú köszöntő

10.05 Bullshit a küldetésvezérelt márkakommunikáció?
Széll-Lengyel Krisztina, Unilever, kommunikációs menedzser

10.15 A Jó, a Rossz és a Zöld: környezetvédelmi (és) kommunikációs kihívások
Pákolicz Attila, Solutions Communications, ügyvezető

10.25-11.00 Kinek érték a fenntartható termék
? (kerekasztal)
Milyen felületen érdemes elmondani egy fogyasztónak egy termék zöld tulajdonságait
? Kit érdekel a fenntarthatóság a sajtóban? Hogyan lehet mérni, hogy eljut-e egy zöld üzenet a fogyasztókhoz, és hogy számít-e nekik?

  • Széll-Lengyel Krisztina, Unilever, kommunikációs menedzser

  • Maczelka Márk, SPAR, kommunikációs vezető

  • Kanyó Roland, dm Magyarország, marketing és PR menedzser

  • Hőgyész Anna, Nestlé Hungária, fenntarthatósági és vállalati kapcsolatok menedzser

11.00-12.00 Pumped Gabó vs David Attenborough 
A díjakon túl mikor nevezhetünk valóban sikeresnek egy zöld kampányt
? Hogyan lehet kitűnni a sok felelősnek mutatkozó márka közül? Még az is belefér, hogy Pumped Gabó áll a Greenpeace mögé a médiafigyelem érdekében?

  • Klacsán Csaba, WWF, kommunikációs vezető

  • Hunyadi Réka, Greenpeace Magyarország, kommunikácós vezető

  • Bracsok István, White Rabbit, kreatívigazgató

12.00-14.00 Szünet

14.00-14.10 Fenntartható rendezvények – a szervezéstől a kompenzációig
Vadovics Edina, GreenDependent 

14.10-15.00 Fenntartható üzleti rendezvények 
Hogyan lehet zöldebb egy nyilvános üzleti rendezvény a fém szívószálaknál és evőeszközöknél
? Hol tartsd, kikkel szervezd, mire figyelj, és mi hozható ebből a gyakorlatban az elmúlt évek tapasztalata szerint?

  • Pécsi Szabolcs, High Vibes, alapító

  • Mészáros Attila, Telenor, vállalati kommunikációs igazgató

  • Oswald Réka, Four Bites, üzletfejlesztésért felelős tulajdonos

  • Vadovics Edina, GreenDependent

15.00 Teljesen elektromos és hibrid autók marketingkommunikációja Magyarországon.
Szűkebb-e, precízebben célozható-e a célcsoport az általánosnál
? Mik a jó felületek?Hogyan támogatja az elektromos hajtás kommunikálása a hagyományos hajtás eredményeit is? Mennyire mostoha vagy éppen segítő ehhez a karanténos-válságos 2020-as környezet?

  • Együd Tibor, Mazda Motor Hungary, ügyvezető

  • Kelemen-Tűz Gabriella, Renault Hungária, marketingmenedzser

  • Horváth Bence, Mercedes-Benz Hungária, marketingvezető

 

A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk.