Idén is itt a zöldár!
Green Wave 2020!
Időpont:
2020.11.18.
Online stream
10.00 Alacsony karbonlábnyomú köszöntő
10.05 Bullshit a küldetésvezérelt márkakommunikáció?
Széll-Lengyel Krisztina, Unilever, kommunikációs menedzser
10.15 A Jó, a Rossz és a Zöld: környezetvédelmi (és) kommunikációs kihívások
Pákolicz Attila, Solutions Communications, ügyvezető
10.25-11.00 Kinek érték a fenntartható termék? (kerekasztal)
Milyen felületen érdemes elmondani egy fogyasztónak egy termék zöld tulajdonságait? Kit érdekel a fenntarthatóság a sajtóban? Hogyan lehet mérni, hogy eljut-e egy zöld üzenet a fogyasztókhoz, és hogy számít-e nekik?
Széll-Lengyel Krisztina, Unilever, kommunikációs menedzser
Maczelka Márk, SPAR, kommunikációs vezető
Kanyó Roland, dm Magyarország, marketing és PR menedzser
Hőgyész Anna, Nestlé Hungária, fenntarthatósági és vállalati kapcsolatok menedzser
11.00-12.00 Pumped Gabó vs David Attenborough
A díjakon túl mikor nevezhetünk valóban sikeresnek egy zöld kampányt? Hogyan lehet kitűnni a sok felelősnek mutatkozó márka közül? Még az is belefér, hogy Pumped Gabó áll a Greenpeace mögé a médiafigyelem érdekében?
Klacsán Csaba, WWF, kommunikációs vezető
Hunyadi Réka, Greenpeace Magyarország, kommunikácós vezető
Bracsok István, White Rabbit, kreatívigazgató
12.00-14.00 Szünet
14.00-14.10 Fenntartható rendezvények – a szervezéstől a kompenzációig
Vadovics Edina, GreenDependent
14.10-15.00 Fenntartható üzleti rendezvények
Hogyan lehet zöldebb egy nyilvános üzleti rendezvény a fém szívószálaknál és evőeszközöknél? Hol tartsd, kikkel szervezd, mire figyelj, és mi hozható ebből a gyakorlatban az elmúlt évek tapasztalata szerint?
Pécsi Szabolcs, High Vibes, alapító
Mészáros Attila, Telenor, vállalati kommunikációs igazgató
Oswald Réka, Four Bites, üzletfejlesztésért felelős tulajdonos
Vadovics Edina, GreenDependent
15.00 Teljesen elektromos és hibrid autók marketingkommunikációja Magyarországon.
Szűkebb-e, precízebben célozható-e a célcsoport az általánosnál? Mik a jó felületek?Hogyan támogatja az elektromos hajtás kommunikálása a hagyományos hajtás eredményeit is? Mennyire mostoha vagy éppen segítő ehhez a karanténos-válságos 2020-as környezet?
Együd Tibor, Mazda Motor Hungary, ügyvezető
Kelemen-Tűz Gabriella, Renault Hungária, marketingmenedzser
Horváth Bence, Mercedes-Benz Hungária, marketingvezető
A konferencia programját folyamatosan frissítjük, a programváltozás jogát fenntartjuk.