Green Wave 2022

Előadók

Kapcsolat

 

 

SCHILLINGER ATTILA
alapító, vezető tanácsadó, ESG Core

Több mint 20 éves stratégiai kommunikációs vezetői, tanácsadói és vállalkozói tapasztalata a hazai piac mellett Angliához, Németországhoz és az USA-hoz kötődik. Olyan vállalatok vezetőinek adott tanácsot, mint az SAP, Microsoft, Nestlé, L’Oréal, Citi, McDonald’s, Lilly, GSK, Novartis, Roche, Béres, Delta, Tesco, Apollo Tyres és az RWE. A Magyar Sörgyártók Szövetségének élén sokakkal szerettette meg a sörgasztronómiát és szerepe volt az iparág körkörös gazdasági célú összefogásában. 2020 júniusban fejezte be a University of Oregon klímaváltozásra specializált mesterképzését. ESG mentorként és tanácsadóként segíti vállalatok fenntarthatósági transzformációját és ehhez kötődő kommunikációját. 1992-ban végzett az ELTE Állam és Jogtudományi Karán. Public Relations Masters diplomáját az Indiana állam beli Ball State University-n szerezte 1995-ben. 1999-ben PR Week USA „40 év alatti 40” szakembere közé választotta. 2003-ban elnyerte a Ball State University Department of Journalism Young Alumnus díját.
 

 

NAGY ANDREA
pr managing partner, Positive Adamsky

Ügynökségi, nagyvállalati és civil szektorban is megfordult; elsősorban FMCG, beauty, pharma, retail és HORECA iparágakban működő cégek PR-kommunikációján dolgozott. Szakterülete az ügyvezérelt működés mint üzletvezetési stratégia. 

 

 

PAUL ÁGNES
Cleanwashers-alapító, az Organic Communications vezetője,
etikus zöldkommunikációs szakértő

Az Organic Communications alapítójaként több, mint egy évtizede elsősorban olyan ügyfeleket képvisel az oktatás, egészségügy és környezetvédelem területén, amelyek társadalmi szempontból fontos feladatokat látnak el, és szemléletformáló hatással vannak a mindennapjainkra. Az elmúlt években a körforgásos gazdaság szemléletét képviselő startupok nemzetközi piacra jutását segíti, klímastratégiák adaptációján dolgozik és etikus zöld kommunikációs tanácsadást végez nagyvállalatok számára. A greenwashing ellen fellépő, Cleanwashers szakmai összefogás egyik alapítója. 

 

 

VÉR BALÁZS
Cleanwashers-alapító, a DeepInsight kreatívigazgatója

A DeepInsight Creative kreativigazgatója és alapító partnere. Az elmúlt másfél évtizedben több díjnyertes awareness kampányon és zöldkommuniációs projekten dolgozott.  A Cleanwashers alapítójaként elsődleges feladatának tartja a greenwashinggal kapcsolatos minél szélesebb körű, segítő célú edukációt.

 

 

VARGA-NAGY ESZTER
kommunikációs vezető, The Coca-Cola Company

Június 1-én csatlakozott a Coca-Cola Magyarország csapatához Varga-Nagy Eszter. Több, mint 15 éves vállalati és marketingkommunikációs tapasztalattal rendelkezik, melynek legnagyobb részét kereskedelmi területen szerezte. Több mint egy évtizedet töltött az IKEA-nál, ahol különböző szerepeket töltött be a belső kommunikációtól kezdve a külső és vállalati kommunikációig. 2013 óta felelt a magyar PR-területért, majd a teljes magyar kommunikációs csapat vezetéséért, illetve közreműködött a cseh, magyar és szlovák regionális stratégiai tervezésben. Ezt megelőzően a Tesco Magyarország belső kommunikációs vezetője volt, illetve a közigazgatásban is szerzett tapasztalatokat helyi és országos szinten egyaránt. Üzleti menedzsment szakon végzett a Nemzetközi Üzleti Főiskolán, majd a franciaországi Le Mans egyetemen szerzett külkereskedelmi diplomát. Az emberi jogok határozott szószólójaként az Amnesty International Hungary igazgatóságának is tagja.

 

 

HALÁSZ AMBRUS IMRE
PR és rendezvény vezető, MOL Magyarország

Kommunikációs szakértő, 2019 óta dolgozik a MOL-nál, és 2021 márciusa óta vezeti a vállalat PR és rendezvény csapatát. Korábban, 2017 -2018 között kommunikációs igazgatójaként vett részt a Lehet Más a Politikai országgyűlési kampányának irányításában, 2013-tól pedig a Flow PR csapatát erősítette kreatív igazgatóként. Ügyfelei között elsősorban telekommunikációs cégek és gyógyszervállalatok voltak. Pályafutását 2006-ban politikai tanácsadóként kezdte a Political Capital-nél, tanulmányait pedig az ELTE Állam- és Jogtudományi Karán végezte, ahol 2009-ben politológia szakon szerzett diplomát.

 

 

TAKÁCS NORBERT
kormányzati kapcsolatok és fenntarthatósági vezető, Philip Morris Magyarország

5 éve a világ egyik vezető dohányipari vállalatának magyarországi leányvállalatánál felelős a kormányzati kapcsolatokért és a fenntarthatósági ügyekért. Ezt megelőzően 6 évet töltött az államigazgatásban az Emberi Erőforrások Minisztériumában, és a Miniszterelnökségen, ahol fokozatosan építette karrierjét a gyakornoki pozíciótól egészen a középvezetői szintig. Pályáját Brüsszelben kezdte az Európai Bizottságnál, miközben kitüntetéssel végzett a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Bölcsészet- és Társadalomtudományi Karán nemzetközi kapcsolatok elemzőként. 5 év vállalati, és 6 év kormányzati tapasztalattal széleskörű szakmai kapcsolatrendszert épített ki hazai, és EU-s szinten egyaránt.

 

 

VARGA G. GÁBOR
head of content, Uniomedia

 

 

 

SZARVAS GÁBOR
ügyvezető igazgató, Greenbors Consulting

 

 

HAJAGOS RITA
társtulajdonos, managing partner, Red Lemon Media

Az ügynökségi lét előtt a Nike-nál és a Motorolánál dolgoztam különböző hazai és regionális PR, kommunikációs és márkastratégiai pozíciókban, így immár több mint 20 éve vagyok a szakmában. Számos világkampány tervezésében és kivitelezésében vettem részt, díjnyertes márkaprojektekben, egyedülálló események szervezésében, különféle sportesemények sajtócsapatában dolgoztam. Számomra a sokszínűség, a nyitottság, a tanulás és fejlődés megteremtésének lehetősége a legfontosabb szempontok ügynökségünk működésében. Nagyon büszke vagyok a híresen összetartó és professzionális ügynökségi csapatunkra, valamint az ügyfeleinkre, hiszen olyan meghatározó piaci szereplőknek dolgozhatunk az utóbbi években, mint a Sony, Playstation, a Viber, Red Bull, a Converse, a Viacom-CBS, a Wizz Air és nagyon sok ismert magyar és nemzetközi márka. Az eseménykommunikációs üzletágunk egyedülálló a piacon, olyan rendezvények PR tevékenységéért felel(t)ünk, mint az MTV Europe Music Awards, az EURO2020 szurkolói zónája, a Red Bull Pilvaker és Air Race, vagy a Glamour Woman of the Year gála. 

 

 

WIEDER GERGŐ
szenior menedzser, KPMG

Okleveles közgazdász, a Pénzügyminisztériumnál bejegyzett adószakértő, illetve regisztrált kockázatkezelő, 2008-ban csatlakozott a KPMG-hez. Számos intézményt támogatott pénzügyi kockázatkezelést, illetve szabályozást érintő megbízásokban, így különösen a zöldpénzügyek, MiFID2, EMIR, PRIIPs, Szolvencia II, Bázel 3 kapcsán. 

 

 

LÉVAI GÁBOR
Társadalmi Hatás és Közösségi Kapcsolatok terület impact managere, Magnet Bank

Lévai Gábor a Magnet Bank impact managereként a bank vállalati hitelezési tevékenységének környezeti és társadalmi hatásmérési rendszeréért felel, emellett a GreenBrands nemzetközi fenntarthatósági márkavédjegy és auditrendszer magyar ügyvezetője, és a Scale Impact, az első hazai B Corp egyik alapítója.

 

 

VARGA ANITA ÁGNES
marketing vezető, Rossmann Magyarország

Az országosan 230 drogériát üzemeltető Rossmann Magyarország Kft. marketing vezetője. Egy roppant dinamikus magyar menedzsment támogatásával számos újítás, és a drogéria életében korábban nem ismert aktivitás bevezetője.

 

 

PUMPED GABO
influenszer

Testépítő influenszer, televíziós reality sorozatszereplő és a Fertő tavi beruházás ellenzője. Nem egy tipikus zöld influenszer, ám azokba a fenntarthatósági témákba, amiket fontosnak tart, beleáll.

 

 

BÁNYAINÉ NAGY JUDIT
influenszer

A nemakarokbeleszolni trió legfiatalabb tagja a vegán és zero waste életmód követője. Amellett hogy sikeres influenszer, saját vállalkozása, a Siss creation keretei között újrafelhasznált alapanyagokkal készít papírárukat.

 

 

MENGYÁN ESZTER
influenszer

Divatújságíróból lett fenntartható divattal foglalkozó blogger, aki ma már színtanácsadó is, valamint nemrég jelent meg az első könyve Hello, slow fashion! címmel.

 

 

LITKAI GERGELY
Karinthy-gyűrűs humorista

A bolygót unokáinktól kaptuk kölcsön, ám jelenleg törlesztési moratórium van, sőt nemsokára még az is lehet, hogy elárverezik az egészet. Litkai Gergely előadása fontos kérdésekre keres választ, az elméletet az egyén próbakövével szembesítve. Lehet-e fenntarthatóan élni? Lehet-e zölden enni, közlekedni, szemetelni? Van-e jövőnk, és mennyiben tesszük tönkre módszeresen? Jó válasz-e a Föld pusztítására saját magunk pusztítása?  Mit gondol Björn Thunberg a húgáról? Miért repülünk olyan helyekre, amik többek között ennek hatására tűnnek el? Hogyan beszéljünk a klímaváltozásról és hogyan hozzuk szóba a biodiverzitást egy családi ebéden? 

 

EGYÜTTMŰKÖDŐ PARTNEREINK
 

 

 

KAPCSOLAT

Sales, tartalmi együttműködés:

Orosz Anita
key account manager
orosz.anita@pphmedia.hu

Rendezvény:

Székeli Dalma
event manager
szekeli.dalma@pphmedia.hu

 

 

 

PPH MÉDIA

 

Adatkezelési tájékoztató

Impresszum