Együd Tibor
Mazda Motor Hungary, ügyvezető

Együd Tibor, 49 éves, közgazdász vagyok. 23 éve dolgozom a Mazda Motor Hungary-nél, ami a Mazda Corporation globális autó gyártó hazai leányvállalata. 21 éve vagyok a cég ügyvezetője, és ebben a két évtizedben a magyar piacon kívül Törökország, Románia, Moldova, Bulgária és Észak-Macedónia Mazda képviseleteivel is volt alkalmam együtt dolgozni.

Horváth Bence
Mercedes-Benz Hungária, marketingvezető

A nemzetközi marketing szakirányú közgazdász végzettséggel rendelkező szakember 15 éve dolgozik marketing és PR területen, ebből 9 évet az autóiparban tevékenykedett, széles körű tapasztalattal rendelkezik prémium márkák marketing- és kommunikációs tevékenységének tervezésében, irányításában és megvalósításában. 6 évig volt a Mercedes-Benz hazai importőrének PR-menedzsere, jelenleg marketingvezetőként a cég személyautó, nagyhaszonjármű és customer services üzletágainak marketingtevékenységét irányítja.

Hőgyész Anna
Nestlé Hungária, fenntarthatósági és vállalati kapcsolatok menedzser

2015 óta dolgozik a Nestlé Hungária Kft.-nél, jelenleg a cég fenntarthatósági tevékenységéért és a kapcsolódó vállalati kapcsolati területekért felel. Hisz benne, hogy a cég feladata az egyre növekvő népesség élelmezésének és kiegyensúlyozott táplálkozásának fenntartható módon történő biztosítása, így a vállalat működése jelentős pozitív társadalmi és környezeti hatásokat idézhet elő. A Nestlé olyan célkitűzéseinek megvalósítását támogatja, mint a 2050-es klímasemlegességi cél, vagy az a vállalás, miszerint 2025-re a cég valamennyi csomagolóanyaga újrahasznosítható vagy újrahasználható lesz. Vállalati kommunikációs szakmai háttérrel rendelkezik, Nestlé PR kommunikációja és sajtókapcsolatai mellett korábban a szervezet kríziskommunikációjáért, illetve belső kommunikációjáért volt felelős.

Kelemen-Tűz Gabriella
Renault Hungária, marketingmenedzser

Tanulmányaimat magyar és francia nyelven végeztem itthon és Franciaországban pénzügyi és vállaltirányítási szakon. Az egyetem után rögtön az autós világ szippantott be annak pont a virágkorában, ami azóta is megalapozta a szakmai utamat. A Renault-Dacia Nissan csoporton belül szerencsém volt a legizgalmasabb szakmai feladatokban részt venni, legyen az a legsikeresebb évek, a válság vagy a különböző környezetvédelmi elvárásoknak való megfelelés. A legnagyobb kihívást jelenleg a károsanyag-kibocsátási normának való megfelelés jelenti, amibe beletartozik a termékpaletta, disztribúció és természetesen ennek jövedelmezőségének optimalizálása jelenti. Ebben kiemelt szerepet tölt be az elektromos autózás. A Renault márka 1 év alatt megnégyszerezte az elektromos autó eladásait, ezzel a 2. helyen áll éves összesítésben a hazai elektromos autó piacon. E mögött nagyon intenzív termékmarketing és kommunikációs kampányok állnak, amely most kiegészül a Hybrid és Plug-in Hybrid palettával.

Maczelka Márk
SPAR, kommunikációs vezető

Maczelka Márk 1985-ben született Szentesen. Egyetemi tanulmányait a Pécsi Tudományegyetem Kommunikáció- és Médiatudomány szakán kezdte, majd a mesterdiploma megszerzését követően a Pécsi Tudományegyetem Közgazdaságtudományi Karán szerzett másoddiplomát marketing mesterszakon. Az egyetemi évek alatt hét éven keresztül a kommunikációs tanácsadással és reklámfilmek gyártásával foglalkozó vállalkozását vezette. Ügyfelei között jelentős hazai és nemzetközi márkák, illetve civil szervezetek is megtalálhatóak voltak. 2012-ben csatlakozott a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. csapatához. Kezdetben online marketing menedzserként, később új média menedzserként dolgozott. 2015-től tölti be a vállalat kommunikációs vezetői pozícióját. Osztálya felel a sajtókapcsolatokért, a public affairs területért, a belső kommunikációért, a szponzorációs stratégiáért, a fenntarthatósági jelentésért, az event management-ért, valamint a marketingkommunikációért. 2016 és 2017 között - párhuzamosan a kommunikációs vezetői pozícióval - ő irányította a SPAR online értékesítési üzletágának kiépítését is. A SPAR-nál több jelentős üzletfejlesztési, stratégiai és marketingkommunikációs projekt vezetése, kidolgozása fűződik a nevéhez, ezeket több mint 20 hazai díjjal ismerték el. Az Országos Kereskedelmi Szövetség társelnöke, valamint a Magyar Public Relations Szövetség Public Affairs tagozatának alapító tagja.

Mészáros Attila
Telenor Magyarország, vállalati kommunikációs igazgató

Közel 20 éves kommunikációs és marketingterületen szerzett tapasztalattal rendelkezik az ICT szektorban. 2008-tól a Cisco Magyarország marketing- és PR-vezetőjeként a vállalat marketing- és marketingkommunikációs tevékenységének teljes körű irányítása volt a feladata, majd 2012-től a Cisco regionális marketingmenedzsereként több mint 15 országban felelt marketing- és kommunikációs kampányok lebonyolításáért. Azt követően egy hazai, gyógyszeriparban működő kisvállalatnál operatív és marketingvezetőként irányította a szervezet négy üzletágát. A közgazdász végzettségű szakember karrierjét kommunikációs ügynökégi oldalon kezdte menedzseri és tanácsadói tisztségekben olyan ügyfelekkel, mint a PanTel, a Cisco, az Oracle, a Sun Microsystems, a Sony Ericcson és az Albacomp. 2019 óta a Telenor Magyarország vállalati kommunikációs igazgatója. Nős, egy gyermek édesapja.

Pákolicz Attila
Solutions Communications Kft., ügyvezető igazgató

A nagyvállalatok, non-profit szervezetek és felsővezetők stratégiai és kommunikációs tanácsadásával foglalkozó szakember 22 éve aktív a marketingkommunikáció területén. Két évig volt az MAN haszonjármű vezérképviselet marketing- és pr vezetője, majd három éven át az osztrák Compress PR budapesti irodáját vezette. Ezután magyar és nemzetközi kommunikációs ügynökségeknél légiközlekedési, FMCG, IT, pénzügyi, gyógyszeripari, turisztikai, vasúti és ingatlanépítő cégek jövőjét alakító üzleti és kommunikációs megoldásokat fejlesztett. 2010 óta saját ügynöksége keretén belül üzleti tervezéssel és modellezéssel, komplex marketingkommunikációs kampányok kidolgozásával, fenntarthatósági megoldásokkal, médiatréningekkel, krízis- és felsővezetői tanácsadással foglalkozik. Ügyfelei között a világ és Magyarország legnagyobb, piacvezető cégei éppúgy megtalálhatók, mint a legújabb, innovatív startupok. A bölcsész és közgazdász végzettségű, MBA diplomás szakember 12 évig a Deutsche Lufthansa, 4 évig pedig a Hewlett-Packard megbízott szóvivőjeként, valamint külső kommunikációs tanácsadójaként dolgozott és az élelmiszeripar, illetve -kereskedelem területén több vállalatnál ma is hasonló területen aktív.

Pécsi Szabolcs
High Vibes, alapító

Senior event manager, több mint egy évtizedes iparági tapasztalattal és számos nemzetközi ügyfél hazai és európai projektjével a háta mögött. Rendezvényügynökség vezető, akinek küldetése, hogy a csapata által megvalósított komplex rendezvény folyamatok az ügyfelei számára egyszerű, komfortos döntések sorozatává egyszerűsödjenek. A HighVibes, Magyarország első zero waste rendezvényügynökségének alapítója.

Széll-Lengyel Krisztina
Unilever, kommunikációs menedzser

Széll-Lengyel Krisztina 3 éve dolgozik az Unilevernél, ahol vállalati kommunikációért és fenntarthatóságért felel a Magyarország és Adria országcsoportban. Jelenlegi munkakörében szorosan együttműködik az Unilever marketing csapataival a fenntarthatósággal kapcsolatos kampányokban, valamint az Unilever HR vezetésével olyan projektekben, amelyek a munkavállalói elkötelezettség fejlesztését szolgálják. Az Unilever értékeit és vállalásait a média kapcsolatokon, civil- és egyetemi partnerségeken keresztül is képviseli. Korábbi munkatapasztalatait ügynökségi oldalon, valamint a GE Magyarországnál szerezte, ahol korábban a társadalmi felelősségvállalás beszámolókat készítette, és egyéb CSR programokat vezetett.